Osiągniecia uczniów. Jak je badać?
search
  • Osiągniecia uczniów. Jak je badać?

Osiągniecia uczniów. Jak je badać?

0,00 £
Brutto

Nauczanie zintegrowane, Wesoła szkoła. Ocena opisowa rozwoju uczniów - osiągniecia uczniów. Jak je badać?

klasa 1-3, szkoła podstawowa

Jolanta Dymarska , Marzena Kołaczyńska

Ilość

Kolejna pozycja z serii pomocy dla nauczyciela. Niezwykle praktyczny przewodnik, stanowiący kontynuację treści "Oceny opisowej".

Zamieszczono w nim SPRAWDZIANY KOMPETENCJI:- w pierwszej klasie jeden na koniec roku,- w drugiej klasie trzy - każdy po zakończeniu pracy z kolejną częścią podręcznika,- w trzeciej klasie też trzy - w tym ostatni najważniejszy, dający przepustkę do klasy czwartej.O szczególnej wartości tych sprawdzianów decyduje ich konstrukcja ? odpowiadająca sprawdzianowi kompetencji po szkole podstawowej, co stanowi istotną podpowiedź dla nauczyciela, czy jego nauczanie zmierza w dobrym kierunku.Publikacja zawiera także PLANY WYNIKOWE ściśle skorelowane z zawartością materiału podręcznikowego.We wstępie przewodnika nauczyciel znajdzie wszystkie przepisy prawne, których znajomość jest mu niezbędna.

PSS00569
1 Przedmiot

Opis

Okładka
miękka

Zobacz także

Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.